Blå sak sedd nära Stockholmsområde


"OM INTE JAG FÅR FRUKT SÅ BLIR JAG HULKEN!" sa Emilia.
"Om inte du får frukt så blir du grön sak" sa jag och flinade dumt för mig själv.
Sen åt jag en banan.
Nej, det gjorde jag inte.


För vi fick aldrig någon frukt.




Senare

Emilia tänker ta fel buss hem från skolan.

Maja, det vill säga jag, sitter på knä framför henne.
"Förädare! Jag är så här kort på rikitigt!" utbrister jag och ser förbryllat förargad ut.



Blå sak är en större nyhet än självaste storfot!
Fast det var en lögn...

Kommentarer
Postat av: Pelinman

Vad du ljuger hela tiden, Maja! :(

2010-02-02 @ 11:44:16
Postat av: Sal

hahahaah Maja, du är bäst :D

2010-02-02 @ 14:48:35
Postat av: ailimE

Dagens genomgående tema: Lögn. Vad ska morgondagens bli frågar mitt samvete mig ängsligt?

Det framgår inte riktigt att det är du som utbrister "Förrädare!" dock. :O

2010-02-02 @ 16:14:00
Postat av: blasak

Åhnej! Men det är jag som säger det iaf...



Jag är en obotlig lögnerska men jag är ändå bäst ^^ tydligen...

2010-02-02 @ 21:36:44
Postat av: ailimE

Nästa blogginläggs ämne bör vara Nakenhet.

2010-02-02 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0