¡¿Por qué?!

Angående Emilias plötsliga förlovning med min tumme

Emilia: "Jag fick ett sms! Nej, jag fick tydligen inget sms. Vet du vad? Jag ofick ett sms"
Blasak: "Min tumme gör ont"
Emilia: "Jaha, jag ofick ett sms jag..."
Blasak: "Vet du vad? Min tumme gör ont"
Emilia: "Vet du vad?"
Blasak: "Nej..?"
Emilia: "Din tumme gör ont"
Blasak: "Va?Nähä!"
Emilia: "Jo!"
Blasak: "Hur visste du det?"
Emilia: "Den sa det till mig"
Blasak: "Den pratar aldrig med mig längre..."
Emilia: "Vi är förlovade"
Blasak: "Va!? När tänkte du berätta det?"
Emilia: "Nu"


Jag, alltså Blåsak, är upprörd.

Min tumme.


















Dum.






Sneak-peak för nästa inlägg

Näsmagnet

 

vs

 

Magnetnäsa


Kommentarer
Postat av: ailimE

HAHA! XD Du lyckades så bra med blankraderna så jag hade glömt att "Dum." skulle komma. xD

2010-02-05 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0